Het kampeerforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even voorstellen

2 plaatsers

Ga naar beneden

even voorstellen Empty even voorstellen

Bericht  Lodewijk za aug 13, 2011 12:38 pm

Hallo, ik las dat er nauwelijks gereageerd word op items (Nel, oktober 2010). Op een vergelijkbare Engelse site gaat dat anders, omdat men zich (al of niet uitgebreid) voorstelt, waardoor er meer mens zichtbaar wordt. Vandaar mijn idee voor dit item.
Mijn naam is Lodewijk, 64 jaar oud en getrouwd. Wij kamperen met drie tenten: een Hypercamp Korfu als het droog blijft (bijna nooit dus), een Coleman Waterfall om redelijk snel op te zetten en voor onderweg een Quechua 2 seconds XXL. Met die laatste hebben we begin juni twee weken in Toscane gestaan. Wij kamperen het liefst in Nederland op kleine campings. In Engeland weten we nog niet, hoe het daar op campings toegaat. Maar daar komen we nog wel achter, want op ons lijstje staan nog The Cotswolds, Isle of Wight en Edinburgh. Zo, Het zal mij benieuwen, of hier op gereageerd wordt. Groetjes, Lodewijk.
Lodewijk
Lodewijk

Man Aantal berichten : 4
Leeftijd : 77
Woonplaats : Hardenberg
Favoriete vakantieland : Nederland/ Engeland
Registration date : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

Bericht  Mark ma aug 15, 2011 11:44 am

Welkom op dit forum! Er wordt dus wel degelijk gereageerd op dit forum, al is het enkel door mij. Het is inderdaad rustig op dit forum. Het ontbreekt mij namelijk gewoon de tijd om veel tijd te besteden aan dit forum.
Mark
Mark
Admin

Man Aantal berichten : 39
Leeftijd : 37
Woonplaats : Enschede
Favoriete vakantieland : Zweden
Registration date : 13-11-07

https://kampeerforum.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum